ההפגנות חוזרות • 'הפלג הירושלמי' יפגין הערב נגד מעצר 3 החרדים

    בפרסום שהופץ אמש נכתב על ידי "הועדה להצלת עולם התורה מגזירת הגיוס" נכתב כי לאור קריאתו של מרן רה"י הגר"ש אוירבאך "נתכנס כולנו הערב בשעה 19:00 למחאה חסרת תקדים על מעצרם של 3 האברכים ת"ח מופלגים מוסרי נפש".
    דוד לזר 2 Comment on ההפגנות חוזרות • 'הפלג הירושלמי' יפגין הערב נגד מעצר 3 החרדים
    בפרסום שהופץ אמש נכתב על ידי "הועדה להצלת עולם התורה מגזירת הגיוס" נכתב כי לאור קריאתו של מרן רה"י הגר"ש אוירבאך "נתכנס כולנו הערב בשעה 19:00 למחאה חסרת תקדים על מעצרם של 3 האברכים ת"ח מופלגים מוסרי נפש".
    2:00
    06.05.24
    נתי שולמן No Comments on קמיסר: "ביטבוקסינג? אל תתענגו על וואקלי; זאת לא המטרה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ההפגנות חוזרות לרחובות: בעקבות החלטת בית המשפט אמש להאריך את מעצרם של 3 העצורים החרדים החשודים בהפצת חומרי הסתה נגד חיילים חרדים – ההפגנות צפויות לחזור לרחובות במספר מוקדים מרכזיים עוד הערב.

    בפרסום שהופץ אמש נכתב על ידי "הועדה להצלת עולם התורה מגזירת הגיוס" כי לאור קריאתו של מרן רה"י הגר"ש אוירבאך "נתכנס כולנו הערב בשעה 19:00 למחאה חסרת תקדים על מעצרם של 3 האברכים ת"ח מופלגים מוסרי נפש".

    על מוקדי ההפגנות נכתב כי הן יתקיימו בערים ירושלים, בני ברק, אשדוד, בית שמש, מודיעין עילית, "איש בל יעדר", נכתב בפרסום הקורא לבוא להפגנה.

    לכידה

    שנים מהעצורים נחשדים כמי שערכו את חוברת "הציידים", בו נחשפו פרטיהם ושמותיהם של חיילים חרדים. העצור הנוסף חשוד כי הוא היה הרוח החיה שעמדה מאחורי הפקת החוברת.

    לדברי נציגי המשטרה בדיון בבית המשפט, הביטויים שהיו בחוברת מהווים הסתה נגד החיילים, כאשר כונו "ראש נחש" וביטויים נוספים המתפרשים כהסתה.

    בדיון נטען כי חלק גדול מהראיות הושגו באמצעות חוקר פרטי שנשכר בידי אחד החיילים המופיעים בחוברת.

    חרף חלופות המעצר שהציגו פרקליטי החשודים, הורה בית המשפט להאריך את מעצרם בחמישה ימים, ולעכב את פרסום שמם עד מחר בבוקר.

    "הקשר בין מילים למעשים הוא קשר שיכול להיות מוחשי כפי שעולה במקרה שבפניי", אמר השופט והוסיף כי "מסקנה זו מחייבת גם את המסקנה כי הפרסום טומן בחובו סיכון".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      איך זה קשור למדור "היכלי התורה" בדיוק?????

    2. 1

      מדוע מתביישים לכתוב את שמם המלא של ה"אברכים מופלגים מוסרי נפש"? האם זה בגלל שהם בס"ה ילדים בני 30 המופלגים הללו? מדוע הגר"ש אויערבך לא חתם לצאת להפגין? ממתי ועדה אנונימית מוציאה כרוזים של הפגנות ?